הצללת חלונות : חסכון בחשבון החשמל והגנה מפני השמש

ציפוי נגד שמש בבנייני מועצה אזורית רמת חובב

האם ידעתם שקיים סוג מסוים של הצללת חלונות שיכול לעזור לכם לחסוך בחשבון החשמל? כן כן, אפילו בקיץ הישראלי.  

תכנון יעיל של המרחב, בין אם מדובר בבית פרטי או במשרדים, חייב לכלול את הטריק הבא. למעשה, מדובר באחת השיטות היעילות ביותר לאיזון הטמפרטורות וקירור המרחב. 

הפתרון המהפכני של הצללות אנטי סאן הופך כל חלון רגיל לאלמנט חסכוני ויעיל, מחזק את הויזואליות של המרחב ומגן על יושבי הבית. כמעט לא יאמן שהשקעה חד פעמית עושה כל כך הרבה עבור תכנון יעיל של המרחב.

מה זה אנטי סאן?

מי שמחפש פתרונות הצללה לחלונות, פשוט חייב להכיר את המוצר הבא.

אנטיסאן הוא לא סתם טרנד, אלא אלמנט על זמני שהפך למצרך חובה בכל בניין משרדי ובית מסחר. בקיץ הישראלי, גם בתים פרטיים יכולים להרוויח ממנו חיסכון משמעותי בחשבון החשמל. אז על מה כל המהומה?

 האנטי סאן הוא פטנט להצללת חלונות בצורה ייחודית, עם ציפוי איכותי שעשוי מחומר עמיד. 

השם אנטי סאן מעיד על המטרה המרכזית שלו: חסימת קרינת שמש. 

למעשה, אנטי סאן אמיתי מגיע לרמה של עד כ99% של חסימת קרינה. לכן, חשוב מאוד לבחור בספק אמין שעובד אך ורק עם ציפויי אנטי סאן מקוריים ולא בוחר בחיקויים כדי להוזיל עלויות.

האנטי סאן משחק תפקיד מרכזי באיכות החיים של יושבי הבית. האפקט הויזואלי המרשים הוא רק אחד מרשימת יתרונות ארוכה, החל מסינון קרינה מזיקה ועד להגנה על רהיטים או מוצרי חשמל, ואיזון טמפרטורות החדר. 

בתמונה ניתן לראות את ההבדל בפנים החדר, מימין אחרי התקנת ציפוי אנטי סאן ומשמאל לפני:

כמה עולה הצללת חלונות אנטי סאן? 

המחיר הוא פרט קריטי עבור לקוחות שמתעניינים בהדבקת ציפוי אנטי סאן, במיוחד כשמדובר בלקוחות פרטיים בסדר גודל קטן יותר. מכיוון שחשוב לנו לספק פתרונות הצללה לכל קהל הלקוחות שלנו מבלי יוצא מן הכלל, אנחנו עושים מאמץ אמיתי להרחיב את טווח האפשרויות לבחירה ובכך גם את טווח המחירים. מומחה הצללת חלונות של B.S.P יכול לספק לכם הצעת מחיר פרקטית ותפורה למידותיכם. 

האם אנטי סאן באמת יעיל?

הצללת חלונות איכותית בשיטת אנטי סאן היא בין האופציות היעילות והאמינות ביותר בתחום, כל עוד בוחרים בבעל מקצוע עם מומחיות וניסיון. כשמחפשים ציפוי חלון אנטי UV הוא פשוט חייב להיות איכותי. אחרת, הזמן וההשקעה הכלכלית פשוט לא שווים את זה.

לכן, אנחנו בB.S.P משתמשים אך ורק בציפויי אנטי סאן איכותיים, ולא פונים לחיקויים סינים זולים כדי לצמצם עלויות.

מה היתרונות של הצללת אנטי סאן?

הצללת חלונות יעילה בקונספט אנטי סאן מביאה איתה רשימה ארוכה של יתרונות לבית או לעסק, ואלו הפופולריים שבהם:

הגנה מפני השמש 

רוב האנשים די מופתעים לגלות שקרני שמש מסוגלות לגרום נזק לבריאות הגוף גם דרך חלונות! אפילו בישיבה ממושכת ותמימה לכאורה במשרד במשך יום העבודה, חלק גדול מקרני השמש יכולות לחדור מבעד לזכוכית בקלות, ולגרום לנזק בריאותי. זכוכית רגילה ללא הגנה חיצונית, לא יכולה לסנן את קרני הUVA שגורמות לנזק בעור. לכן, הצללת חלונות שחוסמת באופן יעיל את קרני השמש המזיקות היא חובה. 

ציפוי אנטיסאן איכותי יכול להגיע עד ל99% של חסימת קרינה. התקנת ציפוי אנטי סאן במשרד היא החובה המוסרית של מנהל העסק כלפי העובדים. יתרה מכך, זהו מצרך קריטי כשמדובר בבית פרטי עם קירות זכוכית, בו הילדים שלנו מעבירים שעות רבות מול השמש. ההבדל בין ציפוי אנטי סאן לוילון חוסם שמש, הוא שציפוי אנטי סאן עדיין מאפשר ליושבי הבית ליהנות מהיתרונות של אור טבעי.

קירור החדר וחיסכון בחשמל

אחת מהשאלות הנפוצות שעולות בקרב הלקוחות המתעניינים בהצללת חלונות היא האם ציפוי אנטי סאן עוזר לקרר את החדר? ובכן, בהחלט. ציפוי אנטיסאן איכותי מסייע לשמור על טמפרטורות החדר מאוזנת יותר. הסינון היעיל של הצללת אנטיסאן חוסם את קרני השמש ובכך מונע התחממות מהירה של המרחב, גם בימי קיץ ישראלי חמים, ובמיוחד כשמדובר במרחב גדול שקשה לקרר עם מזגן. 

בהתאם לרמת הסינון וסוג הציפוי, אנטי סאן שומר על שליטה ואיזון של הטמפרטורה הפנימית בחדר. כתוצאה מכך, קל יותר להפחית את השימוש במזגן ועדיין לשמור על טמפרטורת חדר נעימה וידידותית. 

הגנה על ריהוט ומוצרי חשמל מפני נזקי השמש

קירות זכוכית למשרד הן אלמנט עיצובי נחשק ופופולרי, אך קרני השמש החודרות מבעד לזכוכית עלולות לגרום נזק למגוון הפריטים החשובים במשרד: החל ממחשבים ועד לריהוט. ציפוי אנטי סאן הוא הפתרון היעיל ביותר בהגנה על מוצרי החשמל האלו בכך שהוא מסנן את קרני השמש ביעילות.

פרטיות 

ציפוי אנטי סאן מעניק מידה מסוימת של פרטיות בהתאם לסוג הציפוי. גוונים וסגנונות שונים של הצללת אנטי סאן יעניקו למרחב הצללה בדרגות שונות, בין אם מבפנים ובין אם מבחוץ. 

אפקט ויזואלי 

הצללות אנטי סאן מגיעות בגוונים, צבעים וסגנונות שונים. ציפויי האנטי סאן שלנו הם האיכותיים ביותר בשוק ונבחרים בקפידה, ללא התפשרות על חומרי גלם זולים מסין לשם צמצום עלויות. חלונות עם אנטי סאן משדרים תחושת יוקרה קלאסית ורישמיות בכל מרחב בו הם נמצאים. מבחינת ויזואלית, ניתן לבחור מתוך מספר אפשרויות עם הבדלים בצבע ובסגנון, כמו למשל אנטי סאן רפלקטיבי עם אפקט מראה מרהיב. כך ניתן להתאים באופן מושלם את הצללת החלונות אנטי סאן לעיצוב הכולל של המרחב. 

הכנסת אור טבעי למשרד, מבלי לסבול מנזקי השמש

לבסוף, ציפוי אנטי סאן הוא פתרון אידיאלי להכנסת אור טבעי למשרד. כולם כבר יודעים שאור טבעי הוא בריא גם לעובדים במשרד וגם ליושבי הבית. עם זאת, לאור שמש יש נזקים פוטנציאליים, גם לרכוש. ציפוי אנטי סאן מאפשר לנו להנות מהטוב שבשני העולמות: הוא מעניק לנו אור טבעי, אך מסנן את כל הנזקים הפוטנציאלים שאור השמש מביא איתו.

סוגי הצללת אנטי סאן

כל הסוגים של ציפויי האנטי סאן בB.S.P הם ייבוא איכותי שנבחר בקפידה, על מנת לשמור על רמת יוקרה ועכשוויות גבוהה. הציפויים שונים ביניהם ברמות הסינון, בצבעים ובסגנון. 

אלו שני הסוגים העיקריים לציפויי אנטי סאן, ביניהם תוכלו לבחור כדי להשיג את האפקט הרצוי: 

אנטי סאן רפלקטיבי

אנטי סאן עם אפקט מראה, מרשים ויוקרתי. אפקט המראה גלוי מהצד החיצוני של החלון. זהו ציפוי מרהיב שמעניק למרחב רמה מסוימת של פרטיות במהלך היום. 

אנטי סאן קלאסי 

האנטי סאן הקלאסי לא פחות מרשים. הוא מעניק לצד החיצוני של הזכוכית גוון כהה לבחירה ובהתאמה אישית, ומשתלב באופן מושלם בכל מבנה.

ציפוי אנטי סאן פנימי

הבדל נוסף בין הסוגים השונים של ציפויי אנטי סאן הוא בגוון, שמשתנה בהתאם לרמת סינון הקרינה של הציפוי הנבחר. 

כדי לבחור את דרגת הסינון היעילה ביותר למרחב שלכם, מומלץ להתייעץ עם מומחה אנטי סאן של B.S.P.

אלו דרגות הסינון לציפויי אנטי סאן:

  • 5 סינון הגבוה והעוצמתי ביותר, עם סינון מירבי של 95% מקרני השמש המזיקות.
  • 15 סינון  של 85% מהקרינה.
  • 20 סינון של 80% מהקרינה.
  • 35 סינון של 65% מהקרינה
  • 50 סינון של 50% מהקרינה.

מי צריך אנטי סאן? 

מאגר הלקוחות שלנו הוא ענק ומגוון. המחירים האטרקטיביים, חומרי הגלם האיכותיים ושנות הניסיון הרבות, עזרו לנו לבנות מוניטין בתחום ואנחנו שומרים עליו לאורך השנים עם שירות אמין ואיכותי. לקוחות מכל המגזרים ומכל התחומים מגיעים אלינו: בתי מסחר, בתי אירועים, משרדים ועוד. בשנים האחרונות, גם לקוחות פרטיים רבים הגיעו אלינו בבקשה להתקין אנטי-סאן בבית, כדי להעניק למשפחה שלהם הגנה מפני השמש באופן היעיל והאמין ביותר. טווח המחירים להצללת חלונות אנטי סאן הוא רחב, ומגוון הסוגים והאפשרויות שלנו מאפשרים לנו להתאים פתרונות לכל תקציב. 

שיתוף הכתבה

עוד כתבות בנושא

חיתוך אותיות ללוגו חברה
מידע שימושי

חיתוך אותיות

השילוט המתנוסס בכניסה למשרד, ונושא בגאון את שם בית העסק, הוא הפנים של החברה. בין מגוון הפרטים הקטנים והאלמנטים העיצוביים, לוגו גדול ומרשים הוא הדבר

קרא עוד »
ציפוי מעוצב לחלונות במשרד
מידע שימושי

מיתוג חללים למשרדי הייטק

החשיבות של מיתוג במשרד הייטק ובבית העסק היא עצומה, ויכולה לעשות את כל ההבדל ברושם הראשוני על הלקוחות, השותפים העסקיים ואפילו על העובדים פוטנציאליים. עיצוב

קרא עוד »
מיגון רכבים עם ציפוי
מידע שימושי

מיגון זכוכית – כל מה שצריך לדעת

חלונות וקירות זכוכית מכניסים אור טבעי למרחב, ומקשרים בין העולם שבחוץ לבין העולם שבבית. מעבר ליתרונות של שימוש בזכוכית חשוב מאוד להשקיע בהגנה אמיתית ואיכותית

קרא עוד »

חזרה של נציג

רוצים לשמוע פרטים נוספים או לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם