מיגון זכוכית – כל מה שצריך לדעת

מיגון רכבים עם ציפוי

חלונות וקירות זכוכית מכניסים אור טבעי למרחב, ומקשרים בין העולם שבחוץ לבין העולם שבבית. מעבר ליתרונות של שימוש בזכוכית חשוב מאוד להשקיע בהגנה אמיתית ואיכותית עבורם.

למרות שלא כולם לוקחים זאת בחשבון, אי אפשר להתכחש לעובדה שחלונות זכוכית חשופים למגוון סכנות.

מלבד תאונות ונזקי מזג אוויר, משטחי זכוכית עלולים להיות חשופים גם לסכנות ביטחוניות כאלו ואחרות, שהן פשוט חלק מהמציאות שלנו.

לכן, מיגון זכוכית מעניק שכבת הגנה הכרחית לכל מרחב שפשוט אסור לדלג עליה, מבלי לפגוע בעיצוב ובמראה של המרחב.

 

במציאות בה אנחנו חיים, יש מגוון סיטואציות בהן יש צורך במיגון זכוכית איכותי:

  • מיגון לבתי עסק
  • מיגון בבנקים (בין אם בחלונות החיצוניים ובין אם בחוצצים שבין הלקוח לצוות)
  • מיגון לרכבים שנאלצים לעבור בכבישים מסוכנים
  • מיגון למוזיאונים עם תצוגות יקרות ערך
  • חנויות תכשיטים
  • משרדים ממשלתיים ושגרירויות שדורשות הגנה ביטחונית
  • חנויות נוחות שפתוחות גם בשעות הקטנות של הלילה וחשופות לסיכונים

במשך השנים, ביצענו בB.S.P התקנות של מיגון זכוכית למגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים. הצוות שלנו תמיד שמח לשמוע שהמיגון האיכותי העניק להם שקט נפשי אמיתי.

מיגון זכוכית הוא צעד קריטי בהגנה על הביטחון האישי של כל אחד מיושבי הבית או בית העסק, ולכן, אין כאן מקום לטעויות.

בעוד שנותני שירות אחרים בוחרים להוזיל עלויות ולעבוד עם כיסויים זולים מסין, אנחנו בB.S.P מצאנו את המיגון הכי איכותי שקיים בשוק, מתוך תחושת שליחות.

חשוב לנו שלא רק תרגישו מוגנים, אלא באמת תקבלו מיגון מלא, אמיתי ועמיד.

מה זה מיגון זכוכית?

בהתקנת מיגון זכוכית משתמשים בציפוי איכותי ויוקרתי שעשוי מפוליאסטר.

ציפוי לחלון זכוכית מגיע בדרגות עובי שונות, בהתאם לצרכים של הלקוח. ככל שהציפוי יותר עבה, כך משטח הזכוכית מוגן מפני יותר סכנות, וחוזק המתיחה גבוה יותר.

כל אחת מהאפשרויות מספקת הגנה בדרגות שונות, ומתאימה לתקציבים שונים ולמטרות שונות.

למעשה, ישנן שיטות שונות להתקנת מיגון זכוכית, אך לא כל השיטות המצויות בשוק מתאימות לטווח הארוך או מציעות כיסוי איכותי באמת.

לכן, חשוב לבחור בבעל מקצוע שמתמחה במיגון זכוכית, שמשתמש רק החומרים האיכותיים ביותר וגם בעל ניסיון בתהליך ההתקנה עצמו. בעלי מקצוע לא מנוסים לרוב משתמשים במדבקות זולות שלא מספקות הגנה אמיתית לחלון, ולעיתים אפילו מבצעים טעויות קריטיות בתהליך ההתקנה, כך שהמדבקה לא נשארת יציבה על המשטח ועלולה להתקלף עם הזמן. לבסוף, בחירה בבעל מקצוע לא מנוסה ולא אמין עלולה לעלות כפליים.

מי צריך מיגון זכוכית?

מיגון זכוכית הוא מצרך הכרחי לקשת רחבה של אנשים ובתי עסק, ואם גם אתם חשים צורך להגן על המרחב שלכם בצורה מקצועית, אנחנו מציעים לכם לא להסס ולהתייעץ עם אחד המומחים שלנו.

אלו רק כמה דוגמאות לסיטואציות השונות בהן נדרשת התקנת מיגון זכוכית.

בתי עסק: בנקים נעזרים במיגון זכוכית גם בחלונות החיצוניים וגם בחוצץ הזכוכית שמעניק שכבת הגנה לבנקאים. בעלי חנויות נוחות שנשארות פתוחות גם בשעות הקטנות של הלילה וחשופות למגוון סכנות, מבקשים להתקין מיגון זכוכית כשכבת הגנה נוספות.

בעלי חנויות תכשיטים נעזרים במיגון זכוכית כדי להגן על תכשיטים יקרים, ובאותו האופן במוזיאונים נעזרים בזכוכית ממוגנת כדי להגן על תצוגות ופריטים יקרי ערך.

בנוסף, חלק ממיגוני הזכוכית מהווים תחליף להתקנת סורגים, כך שאם אתם מעוניינים במיגון זכוכית שעונה על הדרישות של חברות הביטוח, תוכלו להתייעץ עם המומחים של B.S.P למציאת פיתרון.

מיגון זכוכית לרכבים: נהגים רבים שיוצא להם לנסוע בכבישים שידועים כפחות סימפטיים, בוחרים למגן את הזכוכיות ברכב כדי להגן על עצמם ועל משפחתם. מיגון זכוכית לרכב מספק שכבת הגנה נוספת שמאפשרת לנהגים להתרכז בנהיגה ולנסוע בראש שקט.

בתים פרטיים: לקוחות פרטיים מבקשים להתקין מיגון זכוכית ממספר סיבות: לענות על דרישות ביטוח הבית, להגן על הבית מפני פריצות, להגן על תושבי הבית מפני שבירה של הזכוכית, ולהגן על הזכוכית מפני נזקי מזג האוויר. בטווח הארוך, הגנה מפני נזקים אלו היא גם השקעה כלכלית טובה, מכיוון שהיא יכולה לחסוך את עלות התיקון.

מוסדות רפואיים: מיגון לזכוכית הוא קריטי במיוחד במוסדות רפואיים. הוא מגן על חלונות וקירות זכוכית מהתנפצות ובכך מגן על מידע רפואי וציוד רפואי חשוב.

משרדים ממשלתיים ושגרירויות: מיגוני הזכוכית שלנו מוכרים על ידי גורמי ביטחון אמריקאיים ואירופאים להגנה מפני הדף וניפוץ.

 

למה צריך מיגון זכוכית לחלונות?

מיגון חלונות זכוכית כבר מזמן הפך להיות סטנדרט בכל בית, משרד ובית עסק.

תוהים מדוע? רשימת היתרונות המרשימה של מיגון לזכוכית היא ההסבר הטוב ביותר לכך:

בטיחות

במקרה של הדף או פגיעת עצם זר בחלון הזכוכית, מיגון הזכוכית מונע מהרסיסים להתפזר, ומגן על ביטחון יושבי הבית או עובדי המשרד. זוהי הגנה קריטית בכל מרחב, ובמיוחד כשיש ילדים בסביבה.

במקרה של איום ביטחוני בבית העסק או בבית, זכוכית ממוגנת מעניקה ליושבי המבנה שכבת הגנה נוספת.

מיגון זכוכית שמתאים לדרישות של חברות הביטוח

חברות הביטוח בדרך כלל מבקשות להתקין סורגים, לשם ביטוח הדירה או העסק.

עם זאת, במקרים מסוימים ניתן לבקש תחליף עבור מי שאין באפשרותו להתקין סורגים מסיבה זו או אחרת. ציפוי המגן שלנו בעובי של 350 מיקרון הוא תחליף מעולה לסורגים, ואושר בעבר על ידי חברות הביטוח. מלבד המענה על דרישות הביטוח, הוא גם יכול להיות שדרוג ויזואלי נהדר לעומת הסורגים המיושנים.

מניעת נזק לזכוכית

כל בעל בית ותיק יודע שאפילו חלונות צריך לתחזק. אולי תופתעו לשמוע שגם שינויים קיצוניים במזג האוויר וגם לחות גבוהה עלולים בסופו של דבר לגרום לנזק בחלונות הזכוכית ואפילו לשברים. ההשקעה הפשוטה של מיגון זכוכית מגנה על החלונות מפני נזקים אלו, מכיוון שציפויי הזכוכית שלנו עמידים בלחות ובטמפרטורות קיצוניות.

בסופו של דבר, הגנה מפני נזק, פירושה חיסכון כספי לטווח הארוך, ללא צורך בהוצאות תחזוקה שוטפות במרוצת השנים.

איך מתקינים מיגון לחלון?

התקנת מיגון זכוכית מוכרחה להתבצע אך ורק על ידי בעל מקצוע מנוסה בתחום. התקנה שגויה עלולה לגרום נזק לציפוי עצמו ובסופו של דבר גם לחלון, אשר לא יקבל את ההגנה המלאה הדרושה עבורו. הדבקת ציפוי לחלון זכוכית שלא בוצעה כראוי תביא לכך שהציפוי לא יחזיק בטווח הארוך, והניסיון לחסוך כסף לרוב יעלה כפליים.

מהו סוג מגן הזכוכית המומלץ?

לכל לקוח יש צרכים משלו, ואצלנו בB.S.P מעדיפים להתאים את סוג ציפוי המגן באופן אישי עבור כל לקוח ולקוח, כך שמיגון הזכוכית יתאים בדיוק לצרכים שלו ולתקציב שלו. כך, אנחנו יודעים שהלקוח מרוצה ושהוא מקבל בדיוק את מה שהוא צריך, מבלי להוציא סכום מוגזם ומיותר על הציפוי.

אם אתם מעוניינים לבדוק כמה עולה מיגון חלונות זכוכית, צרו קשר עם צוות המומחים שלנו שיציע לכם שירות שתפור למידותיכם. מגוון הסוגים לציפוי זכוכית שאנו מציעים, מאפשר לנו לשרת קהל רחב של לקוחות, בכל תקציב.

השוני בין סוגי הציפויים השונים הוא בעובי, שנמדד לפי יחידות מיקרון (מיקרומטר).

אלו הסוגים הזמינים לציפוי זכוכית איכותי:

ציפוי מגן בעובי 100 מיקרון

בחירה מעולה להגנה בסיסית. ציפוי מגן לזכוכית 100 מיקרון משמש להגנה חזקה מפני הדף. הוא מוכר על ידי פיקוד העורף הישראלי וגורמי ביטחון בארה"ב ובאירופה, ואף מותקן במוסדות ציבוריים גם בארץ וגם ברחבי העולם.

הציפוי מורכב משכבה עמידה של פוליאסטר (שתי וערב), שמותקנת באמצעות דבק בלתי נראה. ציפוי המגן הזה מפגין חוזק מתיחה מרשים של 1.8 טון לכל סנטימטר מרובע.

ציפוי מגן בעובי 200 מיקרון

את ציפוי המגן הזה תוכלו למצוא בשגרירויות ובבתי חולים ברחבי העולם.

מדובר בציפוי מגן איכותי שזכה להכרה מגורמי ביטחון בארצות הברית ובאירופה. זהו ציפוי עבה יותר, עם שתי שכבות חזקות ועוצמתיות של פוליאסטר (שתי וערב), שמותקנות באמצעות דבק אקרילי שקוף. חוזק הקריעה המרשים של ציפוי זה הוא 2 טון לכל סנטימטר מרובע.

ציפוי מגן בעובי 300 מיקרון

ציפוי מגן 350 מיקרון הוא הפתרון האידיאלי לכל מרחב וכל לקוח: בתים פרטיים, מוסדות ממשלתיים, משרדים, בנקים, בתי עסק ועוד. מדובר בפתרון מעולה שמשמש כתחליף לסורגים ואושר בעבר על ידי חברות הביטוח. זהו ציפוי המגן החזק ביותר שלנו. כתחליף יעיל לסורגים, הוא משדרג גם את הויזואליות של מיגון החלון.

ציפוי מגן 350 מיקרון מורכב משלוש שכבות חזקות ועמידות של פוליאסטר (שתי וערב), מותקן בעזרת דבק אקרילי שקוף ומפגין עוצמה אמיתית, עם חוזק מתיחה של 2.2 טון לכל סנטימטר מרובע.

שיתוף הכתבה

עוד כתבות בנושא

חיתוך אותיות ללוגו חברה
מידע שימושי

חיתוך אותיות

השילוט המתנוסס בכניסה למשרד, ונושא בגאון את שם בית העסק, הוא הפנים של החברה. בין מגוון הפרטים הקטנים והאלמנטים העיצוביים, לוגו גדול ומרשים הוא הדבר

קרא עוד »
ציפוי מעוצב לחלונות במשרד
מידע שימושי

מיתוג חללים למשרדי הייטק

החשיבות של מיתוג במשרד הייטק ובבית העסק היא עצומה, ויכולה לעשות את כל ההבדל ברושם הראשוני על הלקוחות, השותפים העסקיים ואפילו על העובדים פוטנציאליים. עיצוב

קרא עוד »
מיגון רכבים עם ציפוי
מידע שימושי

מיגון זכוכית – כל מה שצריך לדעת

חלונות וקירות זכוכית מכניסים אור טבעי למרחב, ומקשרים בין העולם שבחוץ לבין העולם שבבית. מעבר ליתרונות של שימוש בזכוכית חשוב מאוד להשקיע בהגנה אמיתית ואיכותית

קרא עוד »

חזרה של נציג

רוצים לשמוע פרטים נוספים או לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם