מדבקות לחלון

מדבקות לחלון הן מדבקות מיוחדות אשר נצמדות לחלונות וזכוכית, עשויות מחומר ייעודי ואיכותי תוצרת גרמניה וארה"ב. המדבקות עמידות בפני שריטות ורטיבות, ומשמשות כדקורציה, וגם כפתרון יעיל להצללה מפני חדירת קרני השמש. מדבקות לחלון מאפשרות חיפוי זכוכית מותאם לכל חלל, אשר מספק הפרדה בין חללים במבנים עסקיים, הוספת מראה ייחודי לזכוכית והכנסת אווירה אלגנטית ויוקרתית לחללים וכמו כן הגנה מפני קרינת השמש וחימום יתר.

מדבקות לחלון נגד שמש

מדבקות לחלון נגד שמש או אנטי סאן מהוות  פיתרון יעיל להגנה מקרינה והתחממות בתוך מבנים. הצללת החלונות מתבצעת בעזרת ציפוי עשוי חומר מיוחד אשר מצמצם את חדירת הקרינה בצורה משמעותית וחוסמת 99% מקרני ה- UV של השמש, דבר אשר מונע מהחלל להתחמם. 

בעזרת שימוש בהצללת חלונות אנטי סאן תוכלו להבטיח לעצמכם סביבת עבודה נעימה, אלגנטית ומוגנת.

מעבר למניעת חדירת הקרינה לציפוי אנטי סאן יש יתרונות רבים, כאשר הבולט ביניהם הוא הורדת הטמפרטורה בתוך מבנים. כאשר קרינת השמש נחסמת בעזרת הציפוי היא גורמת לירידה בטמפרטורת החלל דבר אשר הופך את קירור המבנה לדבר קל וחסכוני בחשמל.

מבחינת העיצוב, את ציפוי האנטי סאן אפשר להתאים למגוון עיצובים וצבעים ומעבר למיגון מהשמש לקבל גם תוספת עיצובית לבית או לעסק.

הצללת חלונות אנטי סאן
מגן קרינה לחלונות בבית או במשרד

ציפוי חלונות

אחת המדבקות הנפוצות ביותר לציפוי חלונות היא מדבקה חלבית המכונה גם בשם ”ציפוי חלבי“. מדבקה זו מעניקה עיצוב אסתטי וקלאסי. החיפוי החלבי מאפשר הפרדה בין החללים ומעניקה פרטיות אך עם זאת שומרת על חיבור בין החדרים ומאפשרת הרמוניה וקלילות.

ציפוי דקורטיבי

ציפוי דקורטיבי לחלון או לזכוכית למעשה מאפשר ללקוח לבחור את האלמנט העיצובי המתאים לו שיודבק על החלון וישתלב בחלל. ניתן להדפיס כמעט כל ציור או תמונה על ציפוי הזכוכית הדקורטיבי – או שילוב של צבעים וגרדיאנטים מופשטים. הציפוי מוסיף אווירה יוקרתית ואלגנטית לכל חלל שהוא נמצא בו, בין אם במשרד או במטבח הביתי. ניתן לבצע הדפסה על מדבקות אקסטרקט קליר בלבן או בכל צבע אחר. התוצאה המתקבלת בסופו של התהליך נראית כהדפסה על זכוכית, ויכולה להיות בכמעט כל טקסטורה או צבע שתרצו.

ציפוי זכוכית חלבי
עיצוב חלונות למשרדים

מדבקות לחלון בחברת BSP

בחברת BSP תוכלו למצוא מדבקות לחלון, ציפויי אנטי סאן של חברת 3M, חיפויי זכוכית, ציפויים דקורטיביים לבחירה מתוך מגוון עצום ובהתאמה אישית ללקוח, מדבקות קיר מסוגים שונים, חיתוך אותיות ללוגו בשיטת החיתוך המתקדמת ביותר. וכמו כן מגוון מוצרים נוספים.

אנחנו מלווים את הלקוח לאורך כל שלבי התהליך, מבחירת הציפוי המתאים והתקנתו בצורה המיטבית. החברה מעניקה אחריות גם לשירות ולהתקנה המקצועית ביותר וגם לאיכות ההדבקה גם לאחר סיום ההתקנה של המוצרים אצל הלקוח.

החזון שלנו הוא למכור במחירים תחרותיים ולבצע התקנה המקצועית והאיכותית ביותר עם מתן שירות ואחריות גם לאחר סיום ההתקנה 

ֿמוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה או בירור ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

שיתוף הכתבה

עוד כתבות בנושא

חיתוך אותיות ללוגו חברה
מידע שימושי

חיתוך אותיות

השילוט המתנוסס בכניסה למשרד, ונושא בגאון את שם בית העסק, הוא הפנים של החברה. בין מגוון הפרטים הקטנים והאלמנטים העיצוביים, לוגו גדול ומרשים הוא הדבר

קרא עוד »
ציפוי מעוצב לחלונות במשרד
מידע שימושי

מיתוג חללים למשרדי הייטק

החשיבות של מיתוג במשרד הייטק ובבית העסק היא עצומה, ויכולה לעשות את כל ההבדל ברושם הראשוני על הלקוחות, השותפים העסקיים ואפילו על העובדים פוטנציאליים. עיצוב

קרא עוד »
מיגון רכבים עם ציפוי
מידע שימושי

מיגון זכוכית – כל מה שצריך לדעת

חלונות וקירות זכוכית מכניסים אור טבעי למרחב, ומקשרים בין העולם שבחוץ לבין העולם שבבית. מעבר ליתרונות של שימוש בזכוכית חשוב מאוד להשקיע בהגנה אמיתית ואיכותית

קרא עוד »

חזרה של נציג

רוצים לשמוע פרטים נוספים או לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם