חיפוי זכוכית

מה זה חיפוי זכוכית?

חיפוי זכוכית הפך בשנים האחרונות לאחד מהטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב. ניתן למצוא חיפויי זכוכית בבתים פרטיים, משרדים, עסקים, חללים משותפים ועוד. למעשה מדובר בציפוי אשר מודבק על הזכוכית, מספק הפרדה בין חללים במבנים עסקיים, הוספת מראה ייחודי לזכוכית והכנסת אווירה אלגנטית ויוקרתית למשרדים וכמו כן הגנה מפני קרינת השמש וחימום יתר.

החיפוי קל לניקוי וטביעות אצבעות אינן נראות לעין עליו, בנוסף ניתן להסיר את החיפוי בקלות בכל עת ללא חשש מנזק לזכוכית או לקיר. 

חיפוי זכוכית דקורטיבי מעניק הזדמנות לכל מי שרוצה לעצב ולשדרג את המשרד או העסק- במשרדים, תעשייה, חינוך, עיצוב, בנייה ועוד רבים. 

הצוות שלנו ב-BSP יכול ללוות אתכם בכל התהליך, משלב העיצוב ובחירת הציפוי המתאימים ביותר עבורכם ועד להתקנה מקצועית ואיכותית. לחברה ניסיון עשיר בעבודה עם מגוון לקוחות גם בתחום הפרטי, גם בתחום העסקי וגם בציבורי.

את חיפוי הזכוכית ניתן לבחור לעצב כמעט בכל סגנון שתרצו והוא מספק אינספור הזדמנויות למשחק עם מרקם, אור וצבע, החל מגוונים ניטרליים ורגועים ועד לכאלה עזים ונועזים, והתוצאה בסופו של דבר היא בעצם חותמת אישית שמשקפת את המהות שלכם ושל העסק. בנוסף גם ניתן להדפיס כיתוב ואותיות על הזכוכית, דבר חשוב במשרדים רבים. החיפוי מעניק אוירה יוקרתית ואלגנטית ומשדרת אמינות רצינות אשר מסייע בתדמית של המשרד או העסק ומשרה אווירה מזמינה ומקצועית על מי שמגיע אליו.

הצללת חלונות ללובי בבניינים

יתרונות חיפוי זכוכית

עמידות ובטיחות –  חיפויי הזכוכית לא סופגים חומרים כימיים, ואינם משתנים כתוצאה מחשיפה ממושכת לאדים וגזים, אשר מוביל לעמידות בפני דרגות חום גבוהות ובפני לחות ועובש. הזכוכית היא בעובי של 6 מ"מ מסוג אקסטרה קליר, ועוברת תהליך של חיסום אשר הופך אותה לחומר חזק מאוד ועמיד במיוחד גם בפני חום גבוה מאוד. בנוסף היא עמידה בפני שריטות וסכנת התנפצות ושבירה. 

 

מגון  עיצובי רחב – ניתן לבחור מתוך מגוון אינסופי אשר אותו אפשר להדפיס ישירות על הזכוכית ולעצב את המשרד או העסק ע"פ החזון והטעם שלכם. החיפויים מגיעים בשלל צבעים שאותם ניתן לשלב עם הדפסה אישית, בין אם גרדיאנט מופשט ו/או כל ציור שתרצו. תוכלו לשלב את חיפוי הזכוכית שיתאים לעיצוב הקיים ויספק לו שידרוג משמעותי ויפה. 

 

קלות תחזוקה והתקנה– חיפויי הזכוכית הינם חלקים ללא חריצים, בגלל היותם משטח אחיד על כל הקיר ולכן הניקיון שלהם הוא קל ומהיר. בנוסף ההתקנה שלהם אינם לוקחת הרבה זמן ולא דורשת שיפוץ, קדיחות ולכלוך רב. כן נדרש להשקיע סכום מסוים ולבחור אנשי מקצוע מומחים ומנוסים, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.  


מראה יוקרתי ייחודי ונעים – חיפוי זכוכית מעוצב משרה אווירה נעימה, מזמינה איכותית ויוקרתית לחלל שבו הוא נמצא. במשרד זה משרה אווירה של מקצועיות ואלגנטיות שמסייעת במיתוג החברה והעסק.

סוגים שונים של חיפויים

חיפויי הזכוכית אשר תוכלו למצוא אצלנו בחברת BSP הינם בעובי החל מ-6 מ"מ ומעלה מזכוכית אקסטרה קליר בחיסום על פי התקן הישראלי המבוקר.
ישנם מספר סוגים של חיפוי זכוכית – 

 

חיפוי גרדיאנט –  מדבקות בסגנון גרדיאנט – אפקט בו הצבע משתנה באופן הדרגתי על גבי הזכוכית ומעניק עיצוב מיוחד ומקורי.  חברתנו מבצעת הדפסה על מדבקות אקסטרקט קליר בלבן או בכל צבע אחר. התוצאה המתקבלת בסופו של התהליך נראית כהדפסה על זכוכית.

 

חיפוי חלבי – אחת המדבקות הנפוצות ביותר לציפוי זכוכית בחללים ייעודיים היא מדבקה חלבית המכונה גם בשם ”ציפוי חלבי“. מדבקה זו מעניקה עיצוב אסתטי וקלאסי. החיפוי החלבי מאפשר הפרדה בין החללים ומעניקה פרטיות אך עם זאת שומרת על חיבור בין החדרים ומאפשרת הרמוניה וקלילות.


חיפוי דקורטיבי – חיפוי דקורטיבי נעשה על ידי ”הלבשת הקיר“ בזכוכית – מתאים לעיצוב חללים בחדרי מטבח, חדרי אמבטיה ורחצה, עיצוב משרדים ובתי עסק שונים. על חיפוי דקורטיבי ניתן להדפיס באופן חופשי על פי בקשת הלקוח ובמסגרת הגודל של הזכוכית. תוכלו להדפיס כל ציור או צבע ובכך תאפשרו לקיר להשתלב בחלל באופן מדויק.

הצללת חלונות ומיגון מקרינה בבנייני משרדים
הצללת חלונות עם טפט מראה

תהליך התקנת חיפוי זכוכית - חברת BSP

אם אתם מעוניינים להוסיף לעסק או למשרד חיפוי זכוכית, מומלץ לברר לחקור ולפנות לאנשי מקצוע אשר זו התמחותם. חברת BSP הינה חברה מהמובילות בענף הציפויים בישראל. החברה מייבאת ומספקת מוצרים רבים ממותגים שונים ואיכותיים מגרמניה ומארה״ב.

ההתמחות שלנו היא בציפויי אנטי סאן, חיפוי זכוכית, ציפויים דקורטיביים ומיתוג למשרדים.

בין מוצרי ושירותי תוכלו למצוא ציפויי אנטי סאן של חברת 3M, חיפויי זכוכית, ציפויים דקורטיביים לבחירה מתוך מגוון עצום ובהתאמה אישית ללקוח, מדבקות קיר מסוגים שונים, חיתוך אותיות ללוגו בשיטת החיתוך המתקדמת ביותר. וכמו כן מגוון מוצרים נוספים.

הצוות שלנו ב-BSP ילווה אתכם בכל התהליך, משלב העיצוב ובחירת הציפוי המתאימים ביותר עבורכם ועד להתקנה מקצועית ואיכותית ואחריות להמשך! לחברה ניסיון עשיר בעבודה עם מגוון לקוחות גם בתחום הפרטי, גם בתחום העסקי וגם בציבורי.

שיתוף הכתבה

עוד כתבות בנושא

חיתוך אותיות ללוגו חברה
מידע שימושי

חיתוך אותיות

השילוט המתנוסס בכניסה למשרד, ונושא בגאון את שם בית העסק, הוא הפנים של החברה. בין מגוון הפרטים הקטנים והאלמנטים העיצוביים, לוגו גדול ומרשים הוא הדבר

קרא עוד »
ציפוי מעוצב לחלונות במשרד
מידע שימושי

מיתוג חללים למשרדי הייטק

החשיבות של מיתוג במשרד הייטק ובבית העסק היא עצומה, ויכולה לעשות את כל ההבדל ברושם הראשוני על הלקוחות, השותפים העסקיים ואפילו על העובדים פוטנציאליים. עיצוב

קרא עוד »
מיגון רכבים עם ציפוי
מידע שימושי

מיגון זכוכית – כל מה שצריך לדעת

חלונות וקירות זכוכית מכניסים אור טבעי למרחב, ומקשרים בין העולם שבחוץ לבין העולם שבבית. מעבר ליתרונות של שימוש בזכוכית חשוב מאוד להשקיע בהגנה אמיתית ואיכותית

קרא עוד »

חזרה של נציג

רוצים לשמוע פרטים נוספים או לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם