חיפוי דקורטיבי

חיפוי דקורטיבי הוא למעשה חיפוי זכוכית אשר מעוצב בהתאמה אישית ללקוח ולרצונותיו. חיפוי הזכוכית הדקורטיבי מודבק על הזכוכית בטכניקה מיוחדת, ומאפשר הפרדה בין חללים במבנים עסקיים, הוספת מראה ייחודי ויוקרתי לזכוכית והכנסת אווירה עיצובית ייחודית לחללים.

חיפוי דקורטיבי מספק אפשרות להדפיס על הזכוכית כאופן חופשי על פי בקשת הלקוח ובמסגרת הגודל של הזכוכית- תוכלו לבחור כל ציור או תמונה שתרצו ובכך לשלב את הקיר בכל אופן שתחלמו עליו, ובסגנון העיצובי שישתלב באופן המתאים ביותר בחלל. חיפוי דקורטיבי יכול להתאים למשרדים, בית עסק שונים, קבלנים, מעצבות פנים, חברות בנייה ועוד. 

בעזרת הטכנולוגיה החדישה ניתן לייצר הדפסים רב שכבתיים, כגון ויטראז', עץ מגולף, בטון ועוד, כאשר התוצאה שמתקבלת, מבחינת המראה והתחושה, תואמים את החומר האמיתי.

חיפוי זכוכית דקורטיבי מעניק הזדמנות לשדרג את החלל ולהעניק אווירה יוקרתית אלגנטית ומזמינה לעסק או למשרד.

למה כדאי לבחור בחיפוי דקורטיבי

קלות תחזוקה והתקנה – חיפויי הזכוכית הדקורטיביים הינם חלקים ללא חריצים, בגלל היותם משטח אחיד על כל הקיר ולכן הניקיון שלהם הוא קל ומהיר. בנוסף ההתקנה שלהם אינם לוקחת הרבה זמן ולא דורשת שיפוץ, קדיחות ולכלוך רב. כן נדרש להשקיע סכום מסוים ולבחור אנשי מקצוע מומחים ומנוסים, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. 

עמידות ובטיחות –  חיפוי דקורטיבי לא סופג חומרים כימיים, ואינו משתנה כתוצאה מחשיפה ממושכת לאדים וגזים, אשר מוביל לעמידות בפני דרגות חום גבוהות ובפני לחות ועובש. הזכוכית היא בעובי של 6 מ"מ מסוג אקסטרה קליר, ועוברת תהליך של חיסום אשר הופך אותה לחומר חזק מאוד ועמיד במיוחד גם בפני חום גבוה מאוד. בנוסף היא עמידה בפני שריטות וסכנת התנפצות ושבירה. 

מגוון  עיצובי רב – ניתן לבחור מתוך מגוון אינסופי אשר אותו אפשר להדפיס ישירות על הזכוכית ולעצב את העסק או המשרד שלכם ע"פ החזון והטעם שלכם. החיפויים מגיעים בשלל צבעים שאותם ניתן לשלב עם הדפסה אישית, בין אם גרדיאנט מופשט ו/או כל ציור שתרצו. 

מראה יוקרתי ייחודי ואלגנטי – חיפוי זכוכית מעוצב משרה אווירה נעימה, מזמינה איכותית ויוקרתית לחלל שבו הוא נמצא. במטבח זה יכול להוסיף את הטאץ' העיצובי החדש שתמיד חלמתם עליו אך נמנעתם. ובמשרד זה משרה אווירה של מקצועיות ואלגנטיות שמסייעת במיתוג החברה והעסק.

הצללת חלונות לעסקים עם הגנה מקרינה
הפרדת עמדות עבודה במשרדים עם ציפוי לזכוכית

חברת BSP - מתחמים בחיפוי זכוכית דקורטיבי

חברת BSP עוסקת בתחום חיפויי זכוכית משנת 2010, ומתחמה בציפויי זכוכית, אנטי סאן, מיגון זכוכיות וחיפוי זכוכית דקורטיבי. אנחנו מייבאים ועוסקים עם המוצרים והחברות המובילות בעולם, עם החידושים הטכנולוגיים המעודכנים ביותר בתחום. עם שנים של נסיון וידע, נוכל לספק לחלל שלכם חיפוי זכוכית דקורטיבי שייצור לו את הטאץ' העיצובי שתמיד חלמתם עליו וייקח אותו לשלב הבא. התקנת החיפוי נעשית בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום ציפוי הזכוכיות ומשלבת עבודה עם מכשור וציוד מקצועי.

הצוות שלנו ב-BSP ילווה אתכם בכל התהליך, משלב העיצוב ובחירת הציפוי המתאימים ביותר עבורכם ועד להתקנה מקצועית ואיכותית ואחריות להמשך. לחברה ניסיון עשיר בעבודה עם מגוון לקוחות גם בתחום הפרטי, גם בתחום העסקי וגם בציבורי. מוזמנים ליצור אותנו קשר לכל שאלה או בירור.

שיתוף הכתבה

עוד כתבות בנושא

חיתוך אותיות ללוגו חברה
מידע שימושי

חיתוך אותיות

השילוט המתנוסס בכניסה למשרד, ונושא בגאון את שם בית העסק, הוא הפנים של החברה. בין מגוון הפרטים הקטנים והאלמנטים העיצוביים, לוגו גדול ומרשים הוא הדבר

קרא עוד »
ציפוי מעוצב לחלונות במשרד
מידע שימושי

מיתוג חללים למשרדי הייטק

החשיבות של מיתוג במשרד הייטק ובבית העסק היא עצומה, ויכולה לעשות את כל ההבדל ברושם הראשוני על הלקוחות, השותפים העסקיים ואפילו על העובדים פוטנציאליים. עיצוב

קרא עוד »
מיגון רכבים עם ציפוי
מידע שימושי

מיגון זכוכית – כל מה שצריך לדעת

חלונות וקירות זכוכית מכניסים אור טבעי למרחב, ומקשרים בין העולם שבחוץ לבין העולם שבבית. מעבר ליתרונות של שימוש בזכוכית חשוב מאוד להשקיע בהגנה אמיתית ואיכותית

קרא עוד »

חזרה של נציג

רוצים לשמוע פרטים נוספים או לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם